f

Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (uproszczona księgowość)

1. Prowadzenie Księgi Przychodów I Rozchodów

2. Prowadzenie rejestrów VAT

3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia

4. Wyliczanie należnych podatków (PIT, VAT) oraz przygotowanie deklaracji i zeznań podatkowych

5. Składanie deklaracji i zeznań podatkowych

6. Sporządzanie deklaracji i rozliczanie właścicieli z ZUS

7. Rozliczanie exportu, importu, transakcji wewnątrzwspólnotowych

8. Sporządzanie deklaracji VAT-UE

Ryczałt ewidencjonowany

1. Prowadzenie ewidencji przychodów

2. Prowadzenie ewidencji podatku VAT

3. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia

4. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym

5. Sporządzanie rocznego rozliczenia z tytułu podatku dochodowego